Ei si ele

Tot fiind feiricita de faptul ca m-am reapucat de scris, m-am tot gandit la ceea ce m-a adus inapoi pe “micuta mea scena” de aici. Si, am ajuns inevitabil, la persoanele dragi din viata mea. Si, dupa cum am inceput aseara, m-am gandit ce nume le-as putea da ca sa ii reprezinte…

Uite-asa mi-a venit ideea de a va caracteriza in cateva cuvinte, in cate pot si in cate mi-aduc aminte si sa nu va incruntati daca vi se pare ca numele nu vi se potriveste in totalitate. Pur si simplu, numele ala mi-a venit in minte atunci cand m-am gandit la voi.

P.S. Ordinea e aleatorie, nu va suparati si acolo !😛

P.S. II : Daca sunteti baieti, asa va zic! Nu va schimb! :)))

~ by Andra on 06/11/2011.

Leave a Reply

 
