Ada te iubeste

Dupa cum am mai spus de cateva ori (sau daca nu am spus-o aici, cu siguranta am spus-o cu alte ocazii), cea mai mare multumire pentru un om asa de bolnav de dragoste si afectiune precum persoana mea este sa vezi ca unele din persoanele la care chiar tii, tin la fel de mult la tine si nu e o sarada, nu e un troc, nu e un contract de “inchiriere sclavi”.

Cu toate ca lumea in care traim e o lume sucita, aiurita, cu valorile pe cale de disparitie, in care mai nou ne alegem prietenii cu creierul, “ca pe niste acadele sau ca pe niste sosete”, ca sa citez un cunoscut, exista totusi mica sansa de a-ti gasi si de a-ti face prieteni buni, adevarati, care sunt dezinteresati si care vor fi acolo mereu.

Nu conteaza ca ne despart 30 de minute sau 300 de kilometri. Important este ca ne stim, ne cunoastem reciproc, stim fiecare cum gandeste, care-i sunt nevoile si asa mai departe. Pentru o persoana din afara bineinteles ca am parea ciudate, dar asta nu mai conteaza, pentru ca noi stim adevarul, stim cum suntem, stim ce avem.

Ti-am spus o data ca probabil imi porti mila pentru ca nu am gradul ala de independenta si libertate pe care-l ai tu si evident, putin din rautatea ta (rautate pe care am ajuns s-o consider extrem de necesara pentru ca in lumea asta nu te poti descurca daca esti un sentimental, care pe toate le pune la inima, care pentru toti si toate sufera). M-am convins ca nu e asa si ca tii intr-adevar la mine, asa cum sunt : mai timida, mai nebuna, mai…. M-am convins ca atunci cand avem nevoie una de cealalta, ne gasim si e totul ok din nou.

Ca sa-ti raspund la intrebare : da, te consider cumnatica mea de suflet :X. Si sa stii ca ma flateaza sa aud ca ma alinti atunci cand nu sunt pe-acolo!

NU uita : Ada te iubeste!

~ by Andra on 22/01/2011.

Leave a Reply

 
