Zadarnic

O persoana care sa ma asculte, nu stiu daca pricepea ceva, dar se uita cu mila la mine, se uita trist, tacand, pentru prima oara.Persoana care ma insotea ma asculta in continuare, nu ma contrazicea, nu spunea absolut nimic, neavand ce sau avand prea multe. Un alt adio in gara si o imbratisare incurajatoare, insa nimic schimbat.

 

Nu a fost mila. Fusese incercarea mea de a lega ceva ce se rupsese, iar nici eu, nici nimeni intr-un final, nu vroia sa vada ca legam praf.Bine, poate nu chiar praf, dar cu siguranta o funie supra-uzata. Nu stiu cum s-a ajuns la asta, dar ceea ce stiu e ca am incercat sa fac ceva bun, sa fac bine cuiva, nu rau. Niciodata n-am vrut sa ranesc intentionat si nici nu voi vrea vreodata asta. De asemenea, fusese incercarea mea de a lega prietenii stranse, pentru ca eu de asta depind, eu asta sunt. Intotdeauna am incercat sa fiu acolo cand cineva a avut nevoie de mine, fara gres, uitand de mine. Nu eu contam, conta doar bunastarea altora.

Nu stiu cat de bun e interventionismul, dar cu siguranta nu a fost intentia mea de a-l duce la un alt nivel. Dupa cum am spus, vroiam doar sa fac bine si sa fie armonie in jurul meu. Stii…cred ca mie imi place foarte mult sa traiesc in trecut…Tu, tu abunzi de culoare si de prezent. Fiecare traieste acum in prezent, insa eu, eu raman la trecutul meu, unde candva, intr-un anume moment era totul bine, era fericire.

Am ajuns la concluzia ca nu le poti avea pe toate sau cel putin, nu pe cele pe care le vrei, iar odata deceptionat, iti faci drum prin durere si incerci sa te indepartezi. Dupa ce a trecut furtuna, te intorci trist si constati distrugerile, urmaresti ruinele. Probabil ca pe acele ruine nu vei mai putea construi nimic, niciodata. Nici macar o prietenie.

Trist, nu-i asa?

 

~ by Andra on 16/12/2010.

One Response to “Zadarnic”

  1. Iubita mea nu esti singura careia ii place sa traiasca in trecut de asta sunt sigura.Poate incercarea ta de a avea numai armonie in jurul tau determina persoanele cu care intri in contact sa dea gres in incercarea de a fi tu multumita.
    P.S mi-e dor de tine!!!

Leave a Reply

 
