Curios?

Da…..leapsa de la Sinzy suna ceva de genu ” 10 curiozitati despre tine”….Sa vedem….

1. Urasc, dar URASC paianjenii!!!!

2. Imi place sa merg la nunti/botezuri unde sigur e rost de sarba pt ca atunci alter-ego-ul meu iese la lumina =))

3. Spre deosebire de Sinzy, daca rad prea mult, incep sa “plang” si nu mai am aer. Literalmente :))

4. Ma consider “oraseanca de la tara” si “taranca de la oras”…

5. Iubesc sa merg cu trenul/autobuzul/masina pentru ca-mi place sa ma plimb.

6. Imi displac iarna si toamna.

7. De cele mai multe ori, ma uit la un film datorita actorilor, nu neaparat datorita subiectului.

8. Sunt o persoana posesiva, geloasa, sufocanta (e.g. Ma mai iubesti???).

9. Imi plac foarte mult pozele. Daca as putea, mi-as umple casa de poze. :))

10. Cred in zodii, intamplari, noroc, stiinte “nu-atat-de-exacte”… :))

Dam mai departe : Robb, Andra si Ioa…..

Lots of kisses……

XOXO

~ by Andra on 17/12/2009.

Leave a Reply

 
