Stii ca te iubesc, nu?

Doamne, iubesc atata lume :))……Multi o pot confirma….

Asa cum a spus si Robb, eu pot intreba la nesfarsit “Ma mai iubesti?”, fara sa am vreo bataie de cap sau vreo remuscare (veti vedea mai incolo de ce remuscare🙂 ) .Trebuie sa recunosc ca pentru unii asta a devenit o durere de cap, pentru altii a fost, este si va ramane o placere, iar pentru mine insami e un mod de a ma relaxa, de a ma simti mai bine (afectiv vorbind), de a enerva pe altii (a se vedea Shaorma) etc. ….In concluzie e un obicei de care nu vreau sa ma lepad oricate crize ar face unii si altii…….

De fapt, cred ca am contractat, mai ceva ca o boala incurabila, obiceiul asta in generala….Colegele mele, daca ar fi intrebate, mai mult ca sigur ar spune “E o pupacioasa si o dragastoasa si o iubareata” :)) , de fapt stiu sigur ca Iulisk , Lulu, Alina ar spune asta :)) …..Nu spun asta ca sa ma laud sau ceva de genul asta, dar stiu ca asta fac cel mai des, stiu ca cu asta imi innebunesc parintii, familia, prietenul, cumnata, prietenii, pe toata lumea intr-un final, dar asta sunt eu la urma urmei si nu ma pot schimba, desi n-ar strica o mica modificare :)) .Sa revin…Imi innebuneam si colegele din generala cu pupatu, imbratisatul si intrebatul :)) ,  insa ele rezistau, cu stoicism as putea spune, inca chiar se bucurau…Cred ca bucuria si neimpotrivirea lor mi-au dat aripi si mi-au incurajat ceea ce Shaorma si Sinzy ar numi obicei prost :))….De curand m-am intalnit sau am mai vorbit cu unele din ele si fiecare m-a intrebat “Mai chinui lumea cu te iubesc-ul tau neobosit?” sau “Mai esti asa de pupacioasa?”, de unde reiese nebunia mea….

Ca sa nu le fac sa para niste monstruleti, mai mult sau mai putin, trebuie sa spun de Shaorma si de Sinzy ca nici ele nu se prea impotrivesc, insa imi zic STOP! Totusi, sa stiti ca nu e prea placut sa aud gata-u ala asa de violent de parca v-as manca….Lasati-ma sa-mi fac si eu macar o data hatarul si poate asa va las in pace…Stiu Iuly, mi-ai zis ca “Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face”, dar nu te mananc!!! Va sunt recunoscatoare ca imi acordati cateodata dreptul sa va pup si sa va mai intreb daca ma iubiti….Stiu ca va enervez deseori, dar voi tot ma iubiti, altfel cine v-ar face voua ziua si teza la psiho mai frumoasa? Si ca tot veni vorba, dupa cum stiti, am mai scos azi o perla, la geogra : despre asezarile umane – “Cuib de….?” ; “Viespi!!” ; “Nu vai, de vultur, cum de viespi?!?”…Stiti ca va iubesc, nu? :X :X

“Boala” asta a mea ii afecteaza, normal, si pe ai mei + bunici😀😀 …..Mama, de fiecare data cand o intreb, imi raspunde “Da’ ce e? Te indoiesti ca te iubesc?!?”  Nu!! N-am zis asta, e numai o nevoie de-a mea, iar asta e valabil pentru toti pe care ii intreb : asa cum orice om are nevoie de apa, de mancare, de multe altele, asa am si eu nevoia de a intreba si de a auzi un amarat de DA….Tata, cand ma aude raspunde cam sec si cam jignitor de altfel “Ce e? Vrei ceva?”, dar am reusit sa-i explic ca nu vreau nimic special….Cam asa fac si bunicii, cu mici exceptii….De Flo ( si da, te mai iubesc, nu ma mai gandesc ) sau de Ioa nici nu mai trebuie sa aduc vorba…ei raspund fara nicio problema :)) .Bine, tre’ sa mentionez ca bietul Flo se lupta cu morile de vant : cand aude “Ma mai iubeeeeeeesti??”, cand “Stii ca te iubesc, nu?”, cand “Ma mai gandesc….” , primit ca raspuns….Sper ca stii ca te iubeeeeesc!!!!!

Apoi mai e si bietul Robb, care e o “victima colaterala” sa-i spun asa fiindca, fiind prietenul lu Sinzy, de fiecare data cand draga de ea vorbeste cu el la tel, ma bag eu ca musca-n lapte ( desi Sinz e musca originala😀😀 ) si-i spun ceva de genu “Te iubim Robeeeeeeeeeeert !!!!”…Eh, sper ca intelege si sper ca Sinzy sa nu se supere, dar cam asa fac eu cu toata lumea….Robb, ti-am spus si azi, apreciez ceea ce ai facut si tin mult la tine sa stii si mersi inca o data pentru articol :X :X…

Trebuie sa o mentionez si pe Ade, care, biata de ea, e cam ca si mine…..asa ca….pe ea o pot intreba absolut oricand pentru ca drept raspuns primesc aceeasi intrebare😀 :D…..Te iubeeeeeeeeeeeeesc :X :X

Cred ca am cam multumit pe toata lumea prin articolul asta, sper ca n-am uitat pe nimeni si……sper ca am cam lamurit “boala” de care sufar…..Sper sa va placa :X :X

Ma mai iubeeeeeeeeeeeeesti????😀😀

~ by Andra on 26/11/2009.

Leave a Reply

 
