Am comis-o.

Offf………..Stiu ca voi face fericite cel putin doua persoane (una va citi cu siguranta), recunoscand ca am comis-o in cel mai amuzant mod posibil….
What happened?Pai…..Azi, teza la psihologie…Toata lumea agitata, forfota in jur, alea-alea, intra profu’….Buuuun……Ne intreaba el ce mai facem, cum ne simtim, daca avem emotii, evident facand misto de noi, ne zice ca putem scrie pe orice fel de foaie, cu orice fel de pix (chiar si roz, desi il uraste :)), eu ma apuc sa scriu si incepe sa ne dicteze subiectul……..
Aici vine partea amuzanta pentru ilustrele mele colege….Dupa ce ne-a dictat structurile respective, mai avea de adaugat ceva.Dupa ce a terminat cu dictatul ne spune ca fiecare structura valoreaza 4.5 puncte.Eu, nefiind foarte atenta la ce spunea el, am notat : “Pentru urmatoarele structuri 2p”, iar cand el a zis 4.5 puncte eu m-am revoltat ” Pai si ce ati zis cu alea 2 puncte??” la care o colega imi arata ca era vorba de semnul de punctuatie ” : “…..Ei, de aici, dai tata si razi….Teza incepuse iar Sinzy inca radea cu lacrimi…..De fapt, in timp ce scria si se presupunea ca tre’ sa gandeasca ea isi amintea si radea…..
Chiar si acum seara, rad pe mess cele doua cotofene de greseala mea, de altfel stupida, dar comica :))
P.S. Anul trecut, la teza de la logica, mi-am trecut si clasa, desi era normal ca numai F-ul da teza la logica, profu’ facand misto de mine in cursul orei….tin sa precizez, e acelasi profesor….

Fetelor, sper sa va placa articolul….asa o sa aveti un motiv sa zambiti in fiecare zi si de fiecare data cand dati un click aici :))=))
Va pup :X:X

~ by Andra on 25/11/2009.

2 Responses to “Am comis-o.”

  1. =)) doamne cat am putut sa rad la teza asta

  2. […] aici e povestea […]

Leave a Reply

 
