Va multumesc…..

Chiar daca probabil nu o sa va placa (Iuly, mai ales tie), vreau sa va multumesc………..

Pentru ce?Pentru simplul fapt ca sunteti alaturi de mine, cand am nevoie de voi, ca ma faceti sa rad, ca nu suntem atente la mate, ca radem in ora de fizica pana “nea termodinamic” ne face observatie, in fine, pentru ca sunteti voi, shaorma si musca…..

Stiu, sunt dificila, enervanta, plictisitoare, nebuna, serioasa, distrata, ametita, trista si cum mai vreti voi.Stiu Iuly ca te disper cand indraznesc sa te pup de mai mult de o singura data pe zi.Daca ar fi dupa tine ar fi ideal sa te pup din luna in luna, dar asta nu se intampla pentru ca asa sunt eu si, in plus, imi place sa te enervez >:)…..Sinz, stiu ca te enervez cu eternul si neobositul meu “ma mai iubesti?” dar se pare ca te-ai cam obisnuit cu el, din moment ce inca imi raspunzi :))…..

Azi am fost “putin” instabila emotional….Ma bucur insa ca am putut sa va spun ce ma durea si m-ati facut sa ma simt mai bine cand mi-ati spus ca nu sunt singura si ca va am pe voi…Sper doar sa nu va pierd…..Ce ne-am face noi fara ironiile si vorbele pe care ni le aruncam zilnic? Ce ne-am face fara shaorma? Ce ne-am face fara iepurashi si fara Snooper? La inceput, mi-a fost frica sa ma atasez de oricine, ma revoltam la gandul ca ar putea fi ceva in scoala aia care m-ar face sa vin fericita si optimista in fiecare dimineata. Acum, vin cu gandul ca tre’ sa-mi fac tema la mate :))…..

Acum ceva zile mi-ati promis ca ramanem friends si dupa terminarea liceului…..Azi, am stabilit ca o sa fim prietene pana la 80 de ani, ca Iuly o sa ne fie nasa, ca eu voi nasa celui de-al doilea copil al tau Sinz, ca o sa ne bem cafelutele cu degetu mic ridicat…..Bineinteles, Halloweenuri, Rev-uri, zile de nastere, chefuri, bucurii, tristeti, le vom petrece tot impreuna.Sa speram ca o sa apucam sa o chemam pe Sinzy la noi la Cluj, daca ajungem acolo Iuly….Sa speram ca o sa ne mai tocam nervii incercand sa invatam “Beat it” si poate, intr-un final, sa reusim sa facem o coregrafie si pentru “Navras” ca tot n-am apucat…..Sa speram ca o sa apucam sa facem tot ce ne-am planuit….

Imi mai cer scuze pentru cum am scris, dar nu-mi permite starea de spirit sa fiu mai “artistica” si…. sa stiti ca oricat de chioambe ati fi eu tot va iubesc…..

Va pup…..

~ by Andra on 05/11/2009.

Leave a Reply

 
