I’m alive

Da. Stiu ca e greu de crezut dar inca traiesc….Nu am mai scris de foarte mult timp insa pur si simplu nu am mai avut ce, despre cine sau pentru ce….

O zi frumoasa inainte, soarele pe cer, si multe ganduri ce roiesc in capul meu.A trecut vara atat de repede incat nici nu mi-am putut da seama cand s-au pierdut atatea zile ce curand vor valora enorm.Zile pierdute in casa, in fata televizorului, a calculatorului, pe-afara, plangand sau razand, glumind sau stand serioasa, visand sau fiind cu picioarele pe pamant.

Vara asta n-am prea fost plecata….Mi-aduc aminte cu nostalgie de verile petrecute departe de casa, acele veri supraincarcate ce pareau interminabile……Am fost o saptamana in Oltenia si acum, de prin 21 August sunt in Ardeal……Cam astea au fost plimbarile mele vara asta……

Nu stiu de ce insa acum pe final de “libertate” incep sa ma simt din ce in ce mai ciudat.In mine e un amestec de trairi, sentimente, emotii atat de diferite unele de altele incat ai spune ca inlauntrul meu traiesc simultan zeci de persoane.

Cum era vorba aceea? Sunt drogata? Eheee……..Daca e sa o luam asa, ar trebui sa fiu moarta de mult🙂.De data asta am putut sa controlez cat de cat senzatia aia periculoasa de pierdere de sine si am realizat ca acum 2 ani am fost o copila mica si prostuta (ca sa nu fiu prea drastica) si ma mir ca am putut trezi in cineva un anume sentiment…..E asa de amuzant sa mergi acum pe drumurile strabatute altadata, incarcate de amintiri, vorbe, soapte, vise si sa-ti amintesti cat de copila ai putut fi odata.Acum e mult mai profund sentimentul si desi nu vreau sa o spun in gura mare, chiar asa e…..Mi-e mult mai usor acum, nu mai vad in orice aluzie,in orice privire, in orice atingere un motiv pentru a ma face ” rosie ca porodicu’ “.Acum pare normal, pare firesc, pare ca a meritat sa cedezi la un moment dat, pare ca a meritat sa fac pe proasta, a meritat sa plang si sa rad.

Noaptea are alt sunet, vibreaza altfel, are alt miros, alt mesaj, alt inteles.Dimineata, cand soarele te loveste drept in ochi, iti doresti sa nu te fi trezit din ceea ce tu credeai ca a fost un vis…..Afara nu mai e frig la ora 2, e chiar cald…Prezentarile jenante de acum ceva ani acum iti aduc un zambet pe buze si o oarecare urma de mandrie……

Serile pe banca, pe terasa, pe treptele de la biserica vor fi amintirea mea preferata si locul de evadare din cotidian preferat cand voi ajunge acasa.Chiar daca inca simt aceea piedica in a spune acele cuvinte chinuitoare dar necesare, simt ca totusi am fost in stare sa arat ca pentru mine nu s-a schimbat nimic, dimpotriva sentimentele au capatat profunzime si culoare.Simt ca am aratat ca tin cu adevarat si ca nu sunt indiferenta la ce e in jurul meu.

Ce pacat ca starile astea vor lua sfarsit cand voi pleca….Ma voi intoarce in minunatul insa lipsitul de culoare Brasov (acum spun asta pentru ca asa-l vad insa o sa-mi schimb parerea de indata ce ajung inapoi acasa)……De fiecare data cand vin aici ma simt inspirata, motivata, napadita de tot felul de ganduri si idei.Probabil ca nu as fi inceput sa scriu din nou atat de “devreme” daca nu as fi fost in zona, poate ca as fi asteptat inceputul scolii pana sa scriu din nou….

E frumos, e urat.E cald, e rece.E alb, e negru.Sentimente contradictorii, sentimente greu de inteles care te napadesc dimineata, seara, treaz fiind sau in somn…..

Stiu.Stiu ca nu e nimic logic in modul cP1030875um povestesc.Pentru ca nu sunt logica acum si poate ca nici nu vreau sa fiu.Imi place senzatia de durere, de euforie, de agonie, de extaz……Stiu ca inima ma lasa si o ia razna la ora 2.00…Si mai stiu ca pentru moment urasc Oradea……

Poze.Melodii.Amintiri.Parfumuri.Cuvinte.Gesturi.Atingeri…..

23 August……..

~ by Andra on 01/09/2009.

One Response to “I’m alive”

  1. O sa incep prin a-ti spune ca asteptam de mult ceva nou pe blog-ul tau.🙂
    Asa de mult mi-a placut aceasta postare incat am citit de 2 ori fiecare cuvand scris de tine si am impresia ca a meritat asteptarea…In unele fraze chiar ma regasesc si apropo mi-am amintit de ziua in care mi-ai povestit despre “prezentarile jenante”… 😉

Leave a Reply

 
