My sweet, sweet diary

Ai avut vreodata sentimentul ca nu mai poti si tot ceea ce este in jurul te prinde intr-o cusca, sufocandu-te?Ai simtit vreodata nevoia de a spune tot cuiva pentru a scapa de durere, stiind ca acolo va ramane secretul?Atunci cand vroiai sa spui toate aceste lucruri si nu vroiai sa le spui neaparat parintilor, cui i te adresai?

Aici intervine jurnalul.Pentru mine, insa, nu orice fel de jurnal.Era un jurnal special, pentru ca nu era un caiet, documentul Word sau blogul, nu, erai chiar tu.Tu ma ajutai mereu, intr-un fel sau altul, pentru ca atunci cand era vorba de criticat ma criticai, atunci cand trebuia sa-mi oferi sprijin intotdeauna mi-l ofereai, neconditionat.Pentru asta iti multumesc.

Iti mai amintesti drumurile interminabile pana acasa?Stii nu?Atunci cand mergeam toate intr-o veselie pe Grivitei, ocupand intregul trotuar ca deh, eram 7 sau 8.Atunci eram mai tacute una fata de cealalta pentru ca nu puteam vorbi nestingherite; de la Herlitz ramaneam 3 si intr-un final ramaneam numai noi.Pana acasa inventam drumuri numai sa putem depana amintiri, impresii legate de ziua respectiva sau din cine stie ce momente, pareri despre atitudinea lu’ X sau Y.Nu conta ca era soare, vant, ploaie, mereu ne conduceam una pe alta ca sa putem povesti in liniste.

Ahh, ce bine era, nu?Radeam, plangeam, pachetul era all-inclusive.Stiam ca pot conta pe discretia ta,lasand in urma toate momentele grele.Tu ma ajutai sa-mi descarc nervii fara a tipa sau a ma manifesta intr-un mod mai neortodox.Mereu ma incurajai atunci cand simteam nevoia sa ma subestimez (doar stii cat de negativista pot fi cand vreau) si umarul tau era mereu acolo, pregatit pentru a primi lacrimile mele neobosite.Cateodata mai stateam pe scari ca sa povestim sau in fata blocului, mai stii?Huh…ne surprindeam povestind de mai mult de 2-3 ore🙂 si atunci fugeai gandindu-te ca poate mama ta a ajuns inaintea ta si nu va iesi prea frumos.

Ce frumos era!Poate ca si acum e, dar nu are aceeasi intensitate.La inceput simteam o nevoie acuta de a te suna, de a te cauta pentru ca nu ma simteam in largul meu in acest loc nou, fara tine, fara drumurile cu tine.Inca mai simt lipsa ta, inca mai simt nevoia de a-ti spune cate cevaAcum merg singura si spre scoala, si spre casa, gandindu-ma uneori: “Oare ce mai face?Oare a scapat?”.Chiar si acum, pe mess sau cand ne intalnim, trancanim de parca lumea ar putea sfarsi, iar noi tot acolo am fi.Nu-i nimic, ti-am promis ca nu o sa te las sa-mi dai drumul atat de usor si sa ma uiti si chiar asta am sa fac!Nu vei scapa atat de usor de mine😉.

DSC04689Fha fata, tarancuta mea, ti besck fha si pi tini, nu-ti fa griji.Mai este loc aici…….:*:*.Iti multumesc ca existi, ca iti place vorbaria la fel de mult pe cat imi place si mie, ca ai rabdarea sa ma asculti, ca imi dai sfaturi cand am nevoie de ele……..

P.S. Sa stii ca nu am uitat ca ne-am certat de cateva ori, insa ne trecea repede pentru ca stiam cum sa ne vorbim, nu ne certam din tampenii (sau nu asa de mari)…..Iti mai multumesc pentru ca m-ai invatat sa spun “Nu!” si sa nu mai iert atat de usor….cu alte cuvinte, m-ai invatat sa nu mai fiu asa de prostuta🙂 Ti tzuc :*

~ by Andra on 17/06/2009.

4 Responses to “My sweet, sweet diary”

  1. da,imi aduc aminte cand ajungeam acasa si maica-mea ma intreba:”pana la scoala faci 5 min si la intoarcere faci 2 ore?!?e mai lung drumul la intoarcere?!?”
    imi aduc aminte cand imi spuneai:”nu vei scapa atat de usor de mine!”…dar eu NU VREAU SA SCAP DE TINE!….mi’e dor de vremurile alea…
    P.s:fata hai,imi plase acsientu tau…da’vezi,no,cum il faci…sa sune mai ardeleneste…ala moldovenesc e al meu…[:))]

  2. Aaaaaa!Si inca ceva…F.I.G.D.[Rezista!Rezista!REZISTA!]

    Mi’e dor de tine….si te iubesc muuuuuuuuuuuuult…fara sfarsit![cum zice Alex]

  3. sigur de acum inainte nu va vetzi mai certa….:*

    :X

  4. […] ar spune “E o pupacioasa si o dragastoasa si o iubareata” ) , de fapt stiu sigur ca Iulisk , Lulu, Alina ar spune asta ) …..Nu spun asta ca sa ma laud sau ceva de genul asta, dar stiu […]

Leave a Reply

 
