Drog

Vreme apriga.Vant nebun, ploaie marunta, tunete asurzitoare, fulgere orbitoare.Cat o sa mai tina?Au tinut 2 secunde.Atat a durat pecetluirea unui viitor stralucitor ce tine pana si in ziua de azi.Geamuri, lumini, betoane.M-am saturat!!Nu-i nimic, in 2 zile am scapat si de ele.

Initial, mergeam intr-o zona frumoasa, asezata ceva gen deal, nu era nimic iesit din comun.O casuta mica, frumoasa, primitoare, asezata in fata unei biserici ce aduce cu Biserica Neagra numai ca nu atat de mare, neagra si impunatoare.In jur, case, iarba verde, gradini, curti pline de flori sau capite de fan, ce mai: un loc primitor, numai de bun de limpezit creierul.Nicidecum nu mi-a trecut prin cap ca voi da de o mare in mijlocul lanului de grau….

Zi de zi ma scaldam in mare,  fara a-mi da seama cum se va termina, ce voi culege din acel lan bogat, viu, mereu prezent in mintea mea.Seara de seara, descopeream latura deschisa, misterioasa, naturala a Lunii ce se reflecta in valurile tulburi ale marii, valuri ce aveau sa ma inghita si pe mine intr-un final.Cred ca nici acum nu am prins colacul de salvare, dar nici ca mai conteaza.Dimineata de dimineata aveam de-a face cu raceala marii, dar peisajul acela al lanului de grau aducea mereu vara si calma briza nemiloasa.

Dupa cum am spus, valurile m-au inghitit, trei saptamani trecusera.Au venit patru zile in care eram pe o pluta in deriva, numai marea stia unde ma ducea.Desi pluteam, mereu ajungeam la mal in siguranta, cu o frantura din visul abia sfarsit.Si asa s-a intamplat si in iarna urmatoare, in vara urmatoare si ,cu putin noroc, vara asta la fel……..

Marea si-a pastrat acele valuri naravase, care ma duc cu gandul la o zi nebuna petrecuta in Hawaii.In acele nopti Luna capata o culoare albastra-verzuie, pentru ca asa ii vedeam eu reflectia in oglinda marii.Un singur lucru am mai vazut: un bec amarat ce se chuinuia sa o mai duca pana seara urmatoare.

Vant, ploi, tunete, fulgere, cine le-a mai vazut?

Eu, o pluta, o mare nelinistita, un lan bogat de grau si-atat.Miracolul inca tine.

~ by Andra on 11/06/2009.

Leave a Reply

 
