Blank total.

Sara buna.

O seara ca oricare alta: cerul adormit, forfota strazilor, linistea cumplita din casa, lipsa drogului, lipsa euforiei de alta data, realitatea dura.Bine, nu chiar atat de dura numai ca, pe zi ce trece am impresia ca sunt o fantoma, o holograma ce bantuie pe peste tot.Nu-mi gasesc frate locu’ si punct.

Pe zi ce trece, cerul e mai gri, vantul bate mai tare, lumea e mai fericita, dar parca fara mine.Eu unde sunt in filmul asta?Sau macar e filmu’ meu?Devin spectator si asta nu-mi place,pe langa faptul ca sunt genul de spectator care comenteaza intruna.Figura geometrica e completa, dar fara mine.Chiar nu pot face nimic?Nu pot fi de folos nici macar unei singure persoane?Toate locurile de parcare au fost ocupate?

Daca da, in cazul de fata, ma indrept, ca si Titanicu’, exact pe fundul marii.De un an incoace nu mai sunt eu.Reactionez altfel, gandesc altfel, ma port altfel.De ce?Nu ma mai cunoaste nimeni, nu mai sunt eu centrul atentiei pentru o anume persoana (sper sa te recunosti), nu, si asta se pare ca aduce multe schimbari in felul meu de a fi.Toate s-au schimbat, inclusiv anotimpurile.Primavara a lucit mai tare anul acesta, poate pentru ca nu am avut acea persoana langa mine care sa ma faca sa uit de ceea ce se intampla in jurul meu, observand de data aceasta puterea ei.Aerul a fost mai aspru, mai taios, mai razbunator, parca in acel moment un titan renunta la lupta de a mai tine cerul pentru noi, muritorii de rand.Timpul a trecut nesimtitor de repede pe langa mine, fara a-l mai aprecia la justa lui valoare.Dureros……

Alb.E tot ce imi pot imagina.E tot ce pot vedea in fata ochilor.In mintea mea e un haos, dar un haos alb, din care nu mai ies.Totul mi se pare banal, absurd, fara rost.Imi lipsesti, imi lipsesc glumele tale, care intotdeauna ma scoteau din orice incurcatura, imi lipsesc sfaturile tale asemanatoare cu ale…..cu ale tale, imi lipseste persoana care imi stia punctele slabe si punctele tari, imi lipsesc criticile tale la adresa unor delasari ale mele sau a naivitatii mele exagerate…….Imi lipseste cuvantul tau, imbratisarea ta, privirea ta aprobatoare sau nu.Intr-un cuvant, prietenia ta!

Andra Andrusk (58)Azi ai observat ca nu sunt in apele mele.Poate am reusit sa te pacalesc, poate nu.Nu mai pot gandi nimic, totul e alb in capul meu acum.Poate ca ma vei ajuta si-mi voi recapata culorile.

Motto:  “Un prieten nu spune niciodata ia-o inainte, ci spune vin dupa tine!”

De obicei, in filmul meu, te regaseai.Poate ca in filmul tau eram si eu.Acum probabil disparem usor din film.Poate de aceea nu mai am culoare.Te iubesc……

Pentru ca tu esti acolo mereu sa ma salvezi……

~ by Andra on 10/06/2009.

4 Responses to “Blank total.”

  1. In filmul meu vei juca mereu un rol…si inca unul principal chiar daca filmul va fi mai mult alb-negru. In filmul meu, eu sunt protagonista si cum de obicei actorul principal isi da seama mai devreme sau mai tarziu de toate, asa mi-am dat si eu seama azi ca nu “esti in apele tale” (racusorule). Sper ca filmele noastre sa se termine aproximativ in acelasi timp pentru ca mi-as dori sa te vad pe ecran pana la sfarsit…intelegi tu😉

  2. Inca un lucru…cuvintele cu care se incheie penultimul paragraf…:(( imposibil sa nu le remarc…ms mult🙂 :”>

  3. Acum am vazut ca ai pus si o poza. :)) Si ce poza! :)) Ma mir uneori si ma intreb: ” cum de unele momente raman atat de clare si altele aproape ca se uita cu totul”. Imi amintesc cum ti-am luat ochelarii, mi-am impletit coditele, iar tu mi-ai propus sa facem o poza…bineinteles ca nu am fost de acord, dar mai apoi m-am razgandit si bine am facut🙂 ( ma felicit ) :))

  4. […] “E o pupacioasa si o dragastoasa si o iubareata” ) , de fapt stiu sigur ca Iulisk , Lulu, Alina ar spune asta ) …..Nu spun asta ca sa ma laud sau ceva de genul asta, dar stiu ca […]

Leave a Reply

 
