E deja seara!!

Da.E deja seara.Lumina ma orbeste,Nini se simte rau,winampu urla de rasuna camera.Seara,21:51.Nu se poate,luna e deja sus,maine bate la usa noastra,iar eu,eu sunt in continuare “drogata” spre marea mea mirare mai tare decat ieri.In momentul asta imi vine sa sar,sa tip,sa imbratisez pe oricine,sa fac de toate.Pacat ca e deja seara.

Oare de ce?Lumea o sa-mi dea un raspuns simplu,insa cred ca a mai mult de atat.Simt o euforie mai ceva ca cea de acum 2 ani…De la un gand “rebel” ce mi-a fulgerat mintea,acum nu mai am liniste,nu mai pot sta locului.As da un telefon insa primesc un raspuns de genu: “Sunteti in reteaua orange.Bine-ati venit,momentan abonatul……”.Ma dezamageste raspunsul.O las balta si imi vad de bucurie in continuare pentru ca maine voi face tot posibilul sa-mi descarc fericirea asta,s-o potolesc cumva.Momentan mi-o descarc aici sperand ca lumea din casa va putea dormi de cat de tare urla don’soara in boxe despre dragoste si faptul ca nimeni n-o mai poate opri.

In orice caz,sunt feiricita.Sper sa raman asa toata vara daca se poate.Stau si ma gandesc: oare m-am mai simtit asa de fericita?Poate ca da,poate ca nu,cert e ca acum imi vine “sa ma urc pe pereti” (la figurat).Oooofffff……..Luna zambeste rece,dar tot ea a fost acolo si acum ceva timp……..

Mai e pana pe 23 August……..

~ by Andra on 07/06/2009.

Leave a Reply

 
