Caldura mare,nu gluma!

Cam asa descriem si vom descrie vara din 2009,proaspat instalata.Nu stiu cum o fi fost prin alte zone,dar aici zapada s-a topit in aprilie,iar in 30 mai a mai tras o ninsoare.Ce sa mai,suntem campionii contrastelor (ca tot vorbea experimentata de contraste) si o sa ajungem in iulie-august la 40 de grade…….

Ma cam preocupa vremea asta de la un timp,in special pentru ca sunt meteo-sensibila🙂.A nu se intelege ca mi-as dori vreme inchisa,ploaie sau ceva de genu dar nici asa nu e prea OK.

Azi,pe cand in plimbare cu experimentata,am observat cat de tare ardea sorele si cat de mult imi venea sa ma balacesc in fantana din centru.Am profitat oricum putin de apa oferita de oras si ne-am racorit,insa ma gandesc ca o sa ajunga si Brasovul pe la stiri cu oameni care se arunca in fantana din cauza caldurii excesive.Dupa ce am golit 2 sticle de suc si ne-am plimbat in sus si-n jos pe Republicii,ne-am hotarat sa plecam spre statie,catre casa.Aici,am ramas singura pentru ca 52-u a venit mai repede decat 51,timp in care soarele a avut grija de mine🙂.Am ajuns acasa franta,terminata de arsita de afara,cu o pofta de a vorbi despre incalzirea globala🙂.

~ by Andra on 07/06/2009.

Leave a Reply

 
