Segesvár-Kolozsvár

” Ei as’ “….Ieri o zi frumoasa.I mean excursia la Sighisoara.Plecăm la vreo 8 si putin,iesim din Bv,facem poze pentru haicinci(ca deh asa-s fomeile),admiram peisajul,ascultam Bosquito si Holograf si tot asa…..Buun.Ajungem in Sighisoara si incercam sa ne dam seama unde ne indreptam.Eu,cu o durere insuportabila in gat,incerc pe cat posibil sa’l protejez insa nu aveam ce sa’i mai fac pentru ca era deja prea tarziu(abia seara am realizat ca m-am ales cu o frumusete de raceala…) si urmam turma in cautarea cetatii :X.

Asa….Ajungem noi sus si gasim 2 tipi pe post de ghizi [au fost ok,bine…pentru unele au fost mai mult decat ok:))].In fine,cunoastem zona,cumparam cercei,facem poze,Ralu se indragosteste,vine timpul liber >:).

P1020791Ce ne gandim noi?Sa mergem sa cunoastem si noi zona si astfel dam peste un gang care duce la o crama.Facem poze (😐 ),Sinzy se ofera sa’si sacrifice aparatul si il pune pe jos ca sa facem poza de grup,care n-a iesit😦.Dupa care aceeasi Sinzy face o remarca pentru care ii voi ramane mereu recunoscatoare: “Da’ noi de ce ne-am oprit pe gangul asta?” la care domnu’ de la crama zice “Stiu eu de ce!Veniti incoa'”.Noi fericite (in special eu cu Sinzy) ca am reusit sa intram,pasim triumfatoare in casuta cu “gradina superba”(Ralu).Ne prezinta domnu’ istoria si asa,noi facem poze frenetic si ne intreaba daca putem degusta.Momentul cel mai asteptat!Si ne da domnu’ un lichior de fructeeeeee atat de buuuun…. :)).Dupa pauza asta atat de minunata trecem la “treasure hunt” pentru a cunoaste mai bine Sighi.Zis si facut,incepem sa alergam prin Sighi intreband nebuneste pe oricine de o biserica,de un rau,de un dj si tot asa.Se termina si “treasure hunt-u”,le multumim frumos pentru tot si in gand planuim razbunarea pentru ca ne-au ratacit prin oraselul lor.

Plecarea spre casa.Noi discutam acum foarte serioase si critice tot ce ne pica in gand.In tot acest timp,vorbind si povestind mi-aduc aminte de ceva: “Sunt mai aproape de Cluj cu cativa km buni!”.Toata lumea radea,era fericita si depana proaspetele amintiri.Sinzy nu mai contenea cu “Iubesc Sighisoara!Va iubesc,sighisoreni!!”,fetele se mutau acum ca sa poata povesti in liniste si eu eram atenta la povesti (pentru ca iubesc sa fac asta!).Pentru o zi “linima”(cum ii ziceam cand eram mica) mi-a batut mai tare decat de obicei,si asta o stie numai ea.Din ce motive?As zice eu unele subiective pentru ca deh…In fine….Eram destul de posomorata ca s-a terminat distractia si am plecat,pana cand,dupa multe incercari,suna telefonul.Dupa telefonul asta,stiu numai ca luam pe toata lumea in brate,pupam pe toata lumea si toate fetele erau fericite odata cu mine :X.

Ajung acasa pe la 10 fara 10,vorbind la telefon.Buni urla de zor,n-am bagat-o in seama si m-am postat in fata geamului unde am povestit vre-o jumatate de ora.M-am mutat apoi in camera,de unde am povestit pana la ora 00:45 :)) :X.Si cam asta a fost ziua de ieri……

Motto: “Atat de aproape si totusi atat de departe….”(mai aproape cu 117 km si mai departe cu 147)

~ by Andra on 10/05/2009.

One Response to “Segesvár-Kolozsvár”

  1. Sinzy nu mai contenea cu “Iubesc Sighisoara!Va iubesc,sighisoreni!!”

    Era de fapt “sighisoreni de pe la toate geamurile, va iubesc!”
    P.S. daca din intamplare TIPUL din SIGHISOARA da peste blogul asta si nu al meu, sa lase un comentariu pe blogul MEU si il voi contacta

Leave a Reply

 
