Sinzy…..Ma iubeshti? :))

Intrebarea asta e dureroasa pentru Sinzy……..In ultimul timp am tampit-o cu asta dar stie ca nu o fac din rautate….>:).Am devenit cam sensibiloasa “in the past days” si asta le cam afecteaza pe colegele mele,cu precadere pe Sinzy….A ajuns draga de ea sa-mi zica: “Dah……” nemaisuportand tortura intrebarii.

Asta e cand vine primavara/vara si te afecteaza orice din jur,mai ales vremea.Stiu ca e enervant insa pur si simplu am nevoie sa aud :)).Totusi,cat de repetata o fi intrebarea, eu ma bucur ca imi primesc raspunsul.A devenit o obisnuinta pentru mine,iar mama mi-a zis sa o las mai moale cu asta pentru ca suna de parca as pune la indoiala “capacitatea de a ma iubi”(oricine).Nu mi se pare atat de indoielnica intrebarea atata timp cat poti raspunde simplu cu un “Da” si cu un zambet(normal,daca e adevarat ce zici).In fine,sunt persoane care inghit(Sinzy),persoane care-mi raspund din politete si altele care-mi raspund cu o privire…..taioasa sa-i spun asa (a se vedea cazul lui Iuly).

Asta e atunci cand ai de-a face cu persoane ca mine ce au nevoie de “love management” in loc de “anger”.Cred ca e mai bine sa ai nevoie de “love mngmnt” decat de “anger” pentru ca nu bati pe nimeni,nu urli,nu ironizezi,nu ranesti(propriu si figurat),pur si simplu intrebi pe cineva CEVA,un ceva mai special cu toate astea……

Motto: “Vine vara,bine-mi pare si pe Sinzy capu-o doare!”->Stii ca ti besck sateno nuh?

P.S. Sinzy e “satena” in urma unei DEKOlorari :)) :)) si nu e nicio faza mai speciala dar nah….vorbeste “satena” :))

~ by Andra on 07/05/2009.

Leave a Reply

 
