Calatorii….

O zi frumoasa azi in afara de……”ora prea mult iubita-mi” si de vesnicii controlori RAT.In ultimul timp am observat ca sunt din ce in ce mai multi si vin la tine cu o fata gen “Hai,zi mai repede ca n-ai bilet si gata,te-am ras!”.
Imi aduc aminte ca fiind mica nu am vazut asa de multi controlori,insa de vre-un an incoace ii “iubesc” de nu mai pot:|.

A fost o chestie relativ idioata pentru ca nenorocitul de compostor nu mai avea tush si eu(ca o norocoasa ce sunt)nu m-am uitat sa vad daca se imprimase ceva p nenorocitul de bilet.In fine,ma coboara aia la Orizont(eu trebuia s-ajung la meditatii la mate) si se-apuca nene sa faca acolo un proces verbal mai de Doamne-ajuta….Dupa ce m-au facut cu nervii ma lasa in pace,ma duc eu oarecum ravasita la meditatii,se plateste amenda,se uita totul si cam atat cu controlorii.
Ei as’ doar n-oi scapa eu asa de usor de ei.De la inceputu anului(scolar)iar m-am intalnit cu ei…..Numai ca acum o si mai mare amenintare:controlOARELE…….Sunt dragele de ele nijte scorpii sau nijte plaje scornful ca sa nu se supere ca le jignesc.De fiecare data cand apar in fata mea parca apare si calaul odata cu ele(ceva gen 2 in 1).Una mi-a atras atentia acum 2 saptamani:eram in 51 asteptand sa se miste din loc pt ca trebuia sa ajung de urgenta in Piata Sfatului.Eh la Onix se posteaza in fata mea o tanti(eu aveam castile in urechi) si imi cere biletu.Aveam geanta full si era normal ca n-o sa bat din palme si i-l arat,insa tanti isi trasese deja fermoarul mini-gentii ca sa scoata “chitantieru”,pentru a ma “rade”.Draga de ea a fost atat de mahnita ca aveam la mine abonamentul incat mi-a dat un zambet din politete si s-a carat.

Azi,alta la fel..Eram adormita,ascultam muzica si numa vad lumea prezentand “actele” la control.Ma agit sa-mi scot abonamentul si il dau doamnei(p.s. am si abonamentul de luna trecuta si e chiar in fata-abonamentul de luna asta e in spate).Se uita tanti luuung la mine si il deschide…Cand vede ca e totul in regula citesc pe fata ei “zambitoare” in loce de “Va multumesc” un fioros “De ce naiba nu ti’ai lasat tu abonamentul de luna trecuta???Sa-ti fie rusine!” si a plecat in treaba ei pentru ca “prietenele” dansei prinsesera un biet soldat cazut la datorie………
Cam asta ti-e cu calatoritul si controlorii/controloarele…..

~ by Andra on 06/05/2009.

One Response to “Calatorii….”

  1. De inmultit nu cred ca s-au inmultit…cred ca e doar impresia ta pentru ca acum circuli mai des (cu mijloacele de transport in comun) decat o faceai cand erai mica. Cat despre controloare “dragele de ele” ca sa te citez, iti dau un sfat: nu te mai stresa dak nu ai imic de ascuns si lasa-le sa te priveasca cum vor, sa nu-mi spui ca nu te amuza cand vezi ca le cade fata (de suparare ca ai abonament :)) ). Dupa mine, incepi sa devii paranoica!

Leave a Reply

 
